Drepturi de autor
Întregul conținut al site-ului www.ElectroHome.ro (imagini, texte, elemente de grafică web, scripturi și alte date) este proprietatea S.C. BRAVA CRIS SRL S.R.L. și a furnizorilor săi. Tot acest conținut este apărat de Legea dreptului de autor și de legile privind proprietatea intelectuală și industrială.
Accesul la Informație
Societstea noastra pemite utilizarea siteului de către orice cumpărător în strict interes personal. Descărcarea, copierea, folosirea elementelor menționate în Drepturile de autor fără acordul scris al companiei este sancționată conform legilor în vigoare
Limitarea obligațiilor pentru prețuri
In prețul produselor prezentate pe site nu este inclus costul de livrare al produsului decât dacă produsul face parte dintr-o promoție specială.
Prețul de achiziție tipărit pe factură va fi același cu cel stabilit de consultantul de vânzări în momentul confirmării comenzii ca fiind comandă fermă sau, în cazul comenzilor cu plată online direct cu cardul de credit, acest preț va fi cel publicat pe site la momentul achiziției. Prețurile afișate pe site,sunt valabile maxim 24 ore.
In cazul telefoanelor mobile si al tabletelor PC vandute pe site-ul electrohome.ro prețurile afișate pe site sunt exprimate în RON și vor fi facturate în urmatorul regim: Cota TVA: 0% Regim special sau,, TVA la Marjă, caz în care TVA este nedeductibil. Aceste produse sunt noi (produse sigilate), dar sunt supuse regimului second hand deoarece au fost achitate toate taxele la achiziția inițială de catre furnizor acesta fiind persoană juridică sau fizică.
Condiții și termene de plată
Plata comenzilor se va efectua în avans,la casieria magazinului sau,la livrarea produselor (ramburs) conform cu contractele încheiate sau,obtiunii de plata alese de cumparator.
Plata în avans se poate realiza prin ordin de plată (transfer bancar). În aceste cazuri livrarea se va face după confirmarea trasferului de bani în contul societății vânzătoare de către client sau,prestatatorul de plăți electronice. În cazul unei comenzi în avans, produsele trebuiesc achitate integral pentru a iniția livrarea.
Plata se efectueaza dupa primirea confirmarii comenzii,efectuata manual de unul dintre operatorii nostri,odata cu schimbare statusului comenzii din "in asteptare" in "confirmata"
Confidențialitate
Datele personale ale fiecărui cumpărător sunt înregistrate în baza de date a siteului și sunt folosite strict pentru a întocmi acte necesare unei tranzacții, transport și/sau studii de marketing în cadrul companiei.
Compania își asumă responsabilitatea de a nu înstrăina, vinde sau face publice bazale de date ale siteului www.ElectroHome.ro, acestea pot fi transmise doar autorităților responsabile cu verificarea tranzacțiilor comeciale, numai în scopuri justificate.
Limitarea obligațiilor pentru produse și servicii
1. Descrierea și disponibilitatea produselor
Ne asumam drepturile de administrare a descrierii și pozelor produselor de pe site-ul www.ElectroHome.ro. Descrierea produselor poate fi uneori incompletă din cauza lipsei de informație oferite de către producător sau furnizor. Toate descrierile produselor se bazează pe specificațiile oferite de către producător și/sau verificări în cadrul companiei.
Pozele afișate pe site pot avea caracter informativ pentru anumite produse.
Ne rezervăm dreptul de a modifica specificațiile tehnice și pozele produselor afișate pe site-ul www.ElectroHome.ro fără o notificare prealabilă.
Compania. nu poate garanta disponibilitatea în stoc a tuturor produselor afișate pe site-ul www.ElectroHome.ro. Pentru detalii legate de stocuri și disponibilitatea produselor contactați-ne prin intermediul mijloacelor puse la dispoziție în secțiunea Contact.
Comanda este validata doar dupa primirea unui mail de confirmare manual,transmis de catre operatorii nostri,astfel statusul comenzii va fi modificat din in asteptare in confirmata.
O comanda confirmata,poate fi pusa in asteptare, sau rezervata de catre cel care a comandat-o,pentru un termen maxim de doua zile lucratoare de la data primirii confirmarii.
2. Servicii oferite
Nu răspunde de eventualele defecțiuni suferite de produse din cauza transportului. Constatarea stării produselor trimise prin firme de curierat se face numai în prezența curierului,o eventuala reclamatie care nu poate fi dovedita printr-un proces verbal de pradre client intocmita de catre curier la receptia coletului,nu poate fi luata in considerare.
Toate serviciile oferite se adresează strict cumpărătorilor și sunt oferite în baza unei comenzi, facturi și/sau garanții. Acestea nu se pot înstrăina altei persoane, cumpărătorul este direct răspunzător pentru produsul primit și își asumă în totalitate riscurile deteriorării acestuia în mod voit.
Ne rezervăm dreptul de a selecta firmele de curierat prin care livrăm produsele în conformitate cu contractele încheiate cu firmele de curierat. Produsele pot fi trimise prin alte firme de curierat stabilite numai de comun acord de ambele părți (Cumpărător – Vânzător).
Costurile de livrare variază în funcție de produs, promoție sau localitatea destinatarului, astfel transportul poate fi gratuit sau plătit de către client în funcție de cele menționate anterior.
Pentru mai multe detalii legate de livrare vă rugăm să accesați pagina Transport.
Reclamatiile privind eventuale neconcordante ale comenzii sau,descrierii prezentate pe site ale produselor comandate fata de cele livrate,vor fi solutionate doar intr-un termen maxim de 14 zile de la primirea comenzii si doar daca produsul returnat este in stare fizica buna(fara zgarieturi,lovituri sau,alte deteriorari ale bunului) orice sesizare ulterioara,nu va fi luata in considerare,exceptie facand produsele nefolosite in aceasta perioada.
3. Garanția și service-ul produselor
Pentru produsele afișate pe site,garanția este de minim 24 luni,exceptie facand Produsele Resigilate.
În momentul constatării unei defecțiuni, clientul este obligat să anunțe compania responsabila de efectuarea service-ului produsului respectiv și să stabilească de comun acord termenii de livrare, timpul de service și costurile de transport.
Service-ul se acordă, în conformitate cu prevederile legale în vigoare, orcarui produs cu defecțiuni neprovocate de către posesor sau avarii în urma unor calamități naturale sau accidente, si numai în baza unui certificat de garanție.
Nu acordăm service produselor ce au suferit deteriorări în mod voit (lovite, arse, udate, tăiate, sparte e.t.c.), produse avariate în urma unor calamități naturale sau accidente (incendii, inundații, explozii, alunecări de teren e.t.c.)sau lovituri în timpul transportului
Pierderea certificatului de garanție duce la anularea garanției .
Ștergerea seriei de pe produse duce la pierderea garanției .
Nu eliberăm duplicate pentru certificatul de garanție
Certificatele de garantie fie sunt emise direct de către producator, in cazul in care acesta are o retea de service nationala, fie sunt emise de catre Ssocietatea vanzatoare.
Lipsa certificatului de garantie al Bunului trebuie semnalata in maxim 48 (patruzecisiopt) de ore de la receptia Bunului pe adresa office@electrohome.ro. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.
Posibilitetea de retur in termen de maxim 14 zile,au doar persoanele fizice care au primit comanda printr-o firma de curierat.In cazul in care comanada este ridicaa personal din magazin,unde produsul se poate testa,se pierde dreptul la returnare.
4.Responsabilități privind comentariile și review-urile utilizatorilor
Utilizatorii care vizitează site-ul www.ElectroHome.ro au posibilitatea de a lăsa comentarii și/sau review-uri produselor comercializate, care vor fii publicate pe site după o aprobare a echipei tehnice.
Ne rezervăm dreptul de a nu publica pe site comentarii cu conținut ilegal, obscen, defăimător, amenințător, care tulbură în vreun fel viața privată a altor persoane, texte vizând diverse campanii de promovare, care încalcă drepturile de proprietate intelectuală, conțin viruși, scrisori în lanț, mail-uri în masă sau orice altă formă de spam.
Compania noastra nu va fii responsabilă și nici nu va putea fi obligată să plătească despăgubiri pentru orice formă de daună produsă prin publicarea unor astfel de texte.
Utilizatorul garantează ca are toate drepturile asupra conținutului pe care îl transmite pentru a fi publicat pe site, prin orice modalitate, și este direct responsabil pentru textele publicate.
5.Responsabilități privind legături externe, server, browser
Site-ul www.ElectroHome.ro este găzduit de serverele unei terțe firme. Compania nu este responsabila pentru erorile apărute pe site din cauza serverului care il găzduiește si a diferitelor erori de browsere folosite pentru navigarea pe site-ul www.electrohome.ro
6.Dreptul de anulare a comenzii
Orice cumpărător are dreptul de a anula o comanda,cu mentiunea de a anunta in scris pe adresa de e-mail,sau telefonic renuntarea la cumpărare, fără penalități si fără invocarea unui motiv, înainte ca,comanda sa fie procesata si preluata de catre curier.
7.Diminuarea valorii bunurilor returnate
Cumparatorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii Bunurilor care rezultă din manipulări altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării Bunurilor.
In cazul in care Cumparatorul își exercită dreptul de retragere după ce a utilizat Bunurile într-o măsură care depășește limita necesară stabilirii naturii, caracteristicilor și modului de funcționare a acestora, Cumparatorul este responsabil pentru eventuala diminuare a valorii Bunurilor.
Accesoriile (manuale de utilizare, adaptoare, cabluri etc.) aflate în cutia Bunului precum și ambalajul original al acestuia fac parte integrantă din Bun. Ca urmare, Cumparatorul are obligatia atunci cand isi exercita dreptul de retragere din contract sa il returneze in ambalajul original nedeteriorat, protejat prin înfoliere cu folie pentru ambalat din plastic stretch sau ambalat în cutie din carton (fără etichete lipite pe acesta, fără tăieturi, rupturi etc.) și împreună cu toate accesoriile acestuia.
Bunurile returnate ce prezinta urme de uzură (pete, zgârieturi, îndoituri, fisuri, lovituri etc.) se accepta retur numai dupa aducerea lor la conformitate, implicand costurile de igienizare, cosmetizare,reparare, înlocuire a eventualelor piese deteriorate și aducere la o formă comercială în vederea vânzării ca produs Recondiționat / Resigilat. Valorea finală se stabilește în funcție de valoarea pieselor ce trebuie înlocuite și a manoperei de recondiționare sau ca diferența dintre valoarea inițială a produsului nou și valoarea de revânzare a produsului folosit,daca aceasta reconditionare nu este posibila,bunul va fi returnat cumparatorului,iar dreptul de retur se va anula.
Orice diminuare a valorii Bunurilor rezultata din manipularea acestora altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării Bunurilor este in responsabilitatea Cumparatorului. Pentru claritate, din pretul total al Bunului returnat, Vanzatorul va retine o suma de bani ce reprezinta diminuarea valorii Bunului in proportie de 5%-30% din valoarea initiala a Bunului, dupa caz. Contravaloarea taxei de diminuare va fi comunicata Cumparatorului la receptionarea Bunurilor returnate.
In cazul in care Cumparatorul doreste inapoierea contravalorii produsului returnat sau nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul bancar al Cumparatorului contravaloarea Bunului, in termen de maxim 30 (treizeci) zile de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului,prin completarea formularului de retur din rubrica Returnari
8.Litigii
Orice litigiu apărut se poate remedia pe cale amiabila, in cazul in care nu se poate astfel,rezolvarea revine instiututiilor abilitate .
Deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE) pot contine substante periculoase ce au un impact negativ asupra mediului si sanatatii umane in cazul in care nu sunt colectate separat.
Avand in vedere prevederile OUG 195/2005 – referitoare la protectia mediului si O.U.G. 5/2015 privind deseurile de echipamente electrice si electronice, clientii vor avea in vedere urmatoarele:
cumparatorii au obligatia de a nu elimina deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE) ca deseuri municipale nesortate si de a colecta separat aceste DEEE;
colectarea acestor deseuri (DEEE) se va efectua prin serviciul public de colectare a DEE;
Simbolul care indica faptul ca echipamentele electrice si electronice fac obiectul unei colectari separate reprezinta o pubela cu roti barata cu o cruce, ca in imaginea alaturata.
Aceasta pictograma indica faptul ca DEEE nu trebuie amestecate cu deseuri menajere si ca acestea fac obiectul unei colectari separate.