Ce este Garanția de Retur?
Garanția de retur oferă posibilitatea doar unei persoane fizice,să returneze orice produs cumpărat on-line si livrat prin curierat, indiferent de motiv în termen maxim de 14 zile de la cumpărare
Cum funcționează?
Pentru a putea beneficia de garanția de retur trebuie să completezi formular de retur on line disponibil in sectiunea "Returnari" în maxim 14 zile calendaristice de la ridicarea comenzii; cererea nu va fi luată în considerare în caz de depășire a acestui termen.
Dacă cererea este aprobată, puteți returna produsul personal sau cu ajutorul firmelor de curierat la sediul Magazinului nostru din Buzău,str.Ostrovului,nr.10 bis. În cazul returului prin curierat rapid, costurile de transport vor fi suportate de către expeditor.
Cum Procedez?
1. Completați online Formularul de Retur
2. În termen de 4 zile lucratoare vă vom contacta telefonic sau prin email pentru a discuta despre cererea dvs.
3. Dacă produsul dumneavoastră îndeplinește termenii și condițiile garanției de retur, cererea va fi acceptată și veți putea trimite produsul către sediul firmei noastre. În momentul returnării coletul trebuie să conțină toate accesoriile cu care a fost insotit si certificatul de garanție în original.
4. In cazul in care se doreste returnarea contravalorii,va rugam sa treceti in campul ”Defecte sau alte Detalii” nr.ul de cont bancar al titularului comenzii
Vă rugăm nu uitați să specificați pe colet următoarele detalii:
Expeditor: Nume Prenume
Adresă: Str. Nr. Oraș, Județ
Telefon: 07xxxxxxxx
Destinatar: Magazinul ElectroHome
Adresă: Str.Ostrovului,nr.10 bis, Buzău
Contact: 0722149096
Termenii și Condiții - Extragaranție de Retur
Responsabilități client :
- Nu trimiteți colete fără cerere de returnare
- Nu uitați să specificați datele de contact
- Nu uitați să trimiteți certificatul de garanție in original
- Înainte de a returna un produs, așteptați confirmarea cererii de returnare
- Nu lipiți documentele de retur pe ambalajul produsului,doar pe o folie protectoare astfel sa se poate dezlipi fara a deteriora ambalajul.
- Dacă ați achiziționat mai multe produse identice, nu se poate returna decât un singur produs desigilat. Restul produselor sunt acceptate doar dacă produsele sunt sigilate.
Nu se pot returna produse din următoarele categorii:
- Consumabile,
- Produse din categoriile Componente si cele care tin de Ingrijirea personala,înclusiv căștile tip in ear,
- Produse aduse prin "comandă specială"
Nu primim retur produse care:
- Produse care nu au toate accesoriile, ambalajul originale sau produse care prezintă semne de uzură; produsele trebuie să fie în aceeași stare ca atunci când au fost achiziționate
- Echipamente care prezinta defecte fizice,au fost lovite, arse, tăiate, sparte, udate e.t.c.
- Echipamente IT/GSM de pe care s-au dezinstalat sistemele de operare sau alte programe cu care au fost livrate;
Transport și Plată
- Produsele returnate vor fi livrate personal sau prin curier rapid
- In cazul returnarii contravalorii prin transfer bancar,acesta este posibil doar in contul personal al titularului,cel pt.care s-a emis factura.
- Plata transportului îi revine beneficiarului
- Livrarea coletului returnat sa fie cu deschidere la primire in prezenta curierului si asigurat la valoarea achitata la primire
- Cererea de retur poate fi anulată și refuzată în cazul unor returnări repetate.
ATENȚIE!
Produsele care nu îndeplinesc condițiile specificate mai sus vor fi trimite înapoi la client cu plata transportului la destinatar.